You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ג' - צפו בטקס המרגש לשוער שחזר משבי החמאס
סולידריות מרשימה ומרגשת. טקס ההוקרה לגל גולדשטיין (צילום: מ.ס דימונה)

ילדים ג' - צפו בטקס המרגש לשוער שחזר משבי החמאס

מחוז שפלה - מחזור 13: מ.ס דימונה קיימה לפני המשחק מול מ.כ שער הנגב טקס הוקרה בהשתתפות רה"ע לשוער היריב, גל גולדשטיין, שחזר משבי החמאס

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

שתי קבוצות ווינריות במיוחד נפגשו אתמול למשחק ליגה בדימונה: קבוצת "צו פיוס" של מ.ס דימונה - שנהנית ממאזן מושלם וניצחה בכל משחקי הליגה שקיימה, ומנגד קבוצת מ.כ שער הנגב - קבוצה שהצליחה לקום מחדש בצורה מעוררת כבוד והשראה, למרות ההשלכות הקשות של אירועי הדמים ב-7/10 ועל תקומתה ותקומת הקבוצות שמנו דגש לפני מספר שבועות בכתבה נרחבת.

על שערה של מ.כ שער הנגב מגן גל גולדשטיין הגיבור, שחזר אחרי למעלה מ-50 ימים בשבי החמאס וכבר הספיק להגן 6 פעמים על שערה של קבוצתו. לפני המשחק אתמול ארגנה הקבוצה המארחת טקס הוקרה בו לקחו חלק רה"ע - בני ביטון וראשי מחלקת הספורט של עיריית דימונה. במהלך הטקס הוענקו גביע, כדור ותעודת הוקרה ממוסגרת לשוער מאת אנשי דימונה והקפטנים של הקבוצות, הראל ביטון (מ.ס דימונה) וסער סנפיר (מ.כ שער הנגב).

במשחק עצמו הצליחה הקבוצה המקומית לשמור על מאזן מושלם בתום תשעה משחקים, לאחר שזכתה בניצחון 1:4. את השערים לדימונה כבשו: עמית אסייג - צמד, עידו סיבוני ודניאל טלקר. את הגול לזכות שער הנגב כבש: הקפטן, דוד פכטר.

רועי חלבי, מאמן שער הנגב והמנהל המקצועי של המחלקה, אמר בסיום: "אנחנו מודים לדימונה על האירוח והטקס המרגש. מגיעים להם כל הכבוד וההערכה. שיחקנו מול קבוצה מצוינת ומאתגרת. המאמן של דימונה אמר לי בסיום: "עצם העובדה שאתם מופיעים למשחקים - זה הניצחון", אני מאמין בזה - וגם השחקנים שלי מאמינים בזה מאוד. עד כה, ניצחנו גם בשלושה מששת המשחקים שקיימנו. הילדים נותנים הכל באימונים ובמשחקים, בלי קשר לתוצאה".

אדיר נחשון, מאמן דימונה: "הפקנו את הטקס הזה בתוך זמן קצר, עבודה מאומצת של אנשים טובים עזרה לנו לקבל את הזכות ולהוקיר את גל הגיבור. שמחנו מאוד לארח את ילדי שער הנגב הגיבורים, שמוכיחים כמה חוסן ויכולות יש להם".

אדיר נחשון קושר בין הצלחת הקבוצה לרוח החדשה במחלקת הנוער: "ההצלחה של הקבוצה מסמלת את העידן החדש שהתחיל במחלקת הנוער, שבה אני משמש כמנהל מקצועי יחד עם משה סטקלר. מהעונה הזו יש דגש גדול יותר על ההתנהלות המקצועית ועל העשרה למאמנים ולשחקנים. העונה פתחנו שתי קבוצות ילדים ג', דבר שלא היה קודם. מדובר בשנתון הכי צעיר שלנו וחשוב לנו לתת לשחקנים כלים טובים כבר מתחילת הדרך. קבוצת נערים ג' שלנו עשתה מסע מכובד בגביע המדינה והביאה הרבה כבוד. אנחנו זוכים גם לתמיכה מצד המנהל המקצועי של המועדון, ניר קלינגר, שסייע לנו בחיבורים לפרויקטים מטעם ההתאחדות לכדורגל, שמלווה אותנו בפרויקט המנטורים וכבר הייתה כאן פעילות עם מאמני הנבחרות. שחקנים שלנו מתאמנים במרכז המצוינות של ההתאחדות בבאר שבע. כל אלה סנונית ראשונה לבאות".

לקריאת כתבה על סיפור התקומה ההירואי של מ.כ שער הנגב, לחצו כאן


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...